آدرس

تهران - آزادی - پلاک 230

شماره تماس

021-35658847

ایمیل

info@dressdemo.ir

سوالات اطلاعاتی

سوالات متداول

آیا امکان دیدن نمونه پارچه قبل از سفارش وجود دارد؟

خیر، پیش از سفارش امکان مشاهده پارچه وجود ندارد. اما با درخواست مشتری و در صورتی که سفارش لباس به صورت M2M باشد و اندازه گیری در محل انتخاب شده باشد، نمونه پارچه همراه با تیم اندازه گیری، برای کاربر ارسال می شود.

آیا لازم است پس از ثبت سفارش تماس بگیرم و اطلاع بدهم؟

خیر نیازی به این کار نیست، سفارش شما به طور خودکار در سامانه ثبت خواهد شد.

آیا محصولات آماده با سایزبندی استاندارد وجود دارد؟

بله، محصولات آماده با سایزبندی استاندارد را میتوانید در دسته بندی R2W وب سایت درس ایگو مشاهده کنید. همچنین در صفحه محصول مورد نظر می توانید سایز درخواستی را از میان گزینه های سایزهای استاندارد موجود در انبار درس ایگو انتخاب نمایید و یا با انتخاب گزینه "سایز خودم" از خدمات تولید سفارشی M2M و اندازه گیری در محل مجموعه درس ایگو بهره مند گردید.

 
آیا می توان بعد از ثبت سفارش آن را تغییر داد یا کنسل کرد؟

خیر، متاسفانه پس از ثبت سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید ، لطفا با واحد پشتیبانی  تماس بگیرید. همکاران ما حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

 
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چگونه پیگیری کنم ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.
 
ارتباط با ما

برای هر سوالی دارید پیام دهید.